seo optimalizace webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 18:45 v kategorii Novinky, přečteno: 252x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů www stránek vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád jsou) základem seo, či raději, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Ale v dnešní době už bude zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravda. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Mohli bychom najít, že google klade v první řadě maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.